“Consulteu-me a mi, si voleu viure”/”Buscadme y viviréis” Amós 5:4

De vegades esperem molt de Déu i això está molt bé ja que Ell és Totpoderós. El que de vegades se’ns oblida és que Déu espera també alguna cosa de nosaltres. Exigim a Déu que ens senti i ens beneeixi però moltes vegades no actuem com a bons “fills” del Pare perfecte, sant i amorós que és el nostre Déu. Déu vol donar-nos el millor: una vida plena de sentit. Abans aquest tema existeix una gran qüestió: Estem disposats a buscar-li de tot cor?

    • imagesCAR8SQKM

    La Bíblia está plena de persones que van intentar agradar a Déu i que ho van donar tot per seguir al seu Déu. Tots i cadascun d’ells van destacar perquè van tenir fe, uns altres a més, estaven adornats de valor i dedicació. Personatges de l’Antic Testament com Esther o Daniel van prioritzar a Déu en les seves vides i Déu va vessar benedicció sobre les seves vides. Simplement van prendre la decisió de buscar a Déu per sobre de tot. Farem nosaltres el mateix?

    La cançó que avui us deixem de Marcos Vidal té alguns anys ja… És una invitació a renovar el nostre lliurament a Déu. Porta per nom una bella promesa que forma part del missatge del profeta Amós: “Consulteu-me a mi, si voleu viure” (Amós 5:4)

    Una promesa que es manté àdhuc avui i que pot complir-se en les nostres vides.

    Castellano: A veces esperamos mucho de Dios y hacemos bien ya que Él es Todopoderoso. Lo que a veces se nos olvida es que Dios espera también algo de nosotros. Exigimos a Dios que nos oiga y nos bendiga pero muchas veces no actuamos como buenos “hijos” del Padre perfecto, santo y amoroso que es nuestro Dios. Dios quiere darnos lo mejor: una vida plena y llena de sentido pero existe una gran cuestión, ¿Estamos dispuestos a buscarle de todo corazón?

    La Biblia esta llena de personas que intentaron agradar a Dios y que lo dieron todo por seguir a su Dios. Todos destacaron porque tuvieron fe, otros, además estaban adornados de valor y entrega. Personajes del Antiguo Testamento como Esther o Daniel priorizaron a Dios en sus vidas y Dios derramó bendición sobre sus vidas. Simplemente tomaron la decisión de buscar a Dios por encima de todo. ¿Haremos nosotros lo mismo?

    La canción que hoy os dejamos de Marcos Vidal tiene algunos años ya. Es una invitación a renovar nuestra entrega a Dios. Lleva por nombre una hermosa promesa que forma parte del mensaje del profeta Amós: “Buscadme y viviréis” (Amós 5:4)

    Una promesa que se mantiene aun hoy y que puede cumplirse en nuestras vidas.

    Anuncios
  • Responder

    Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

    Logo de WordPress.com

    Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

    Google photo

    Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

    Imagen de Twitter

    Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

    Foto de Facebook

    Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

    Conectando a %s

    Crea un blog o un sitio web gratuitos con WordPress.com.

    Subir ↑

    A %d blogueros les gusta esto: